פרופ' אש: "אם מקדם ההדבקה יעלה נצטרך לעצור את היציאה מהסגר"

אסתי פלד No Comments on פרופ' אש: "אם מקדם ההדבקה יעלה נצטרך לעצור את היציאה מהסגר"

פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש בראיון ל'קול חי': "אם מקדם ההדבקה יעלה ויעבור את 1 נצטרך לעצור ואולי אפילו ללכת אחורה. זה המדד המרכזי שלנו בניהול של הדבר הזה"

נחמן אש צילום: פלאש90
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש90

פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש אומר כי אינו חושש בעקבות מהחזרה לשגרה בעקבות החלטת הקבינט: "זה לא מלחיץ אותי אבל יש פרפרים על כל צעד כזה הוא צעד נרחב. מקווים שהציבור שלנו יהיה ממושמע. אנחנו נעקוב אחרי מקדם ההדבקה ונראה אם העולה ואם יעלה נעצור את היציאה".

בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית אומר פרופ' אש כי אם מקדם ההדבקה יעלה, יאלצו לעצור את היציאה מהסגר: "אם מקדם ההדבקה יעלה ויעבור את 1 נצטרך לעצור ואולי אפילו ללכת אחורה. זה המדד המרכזי שלנו בניהול של הדבר הזה".

פרופ' אש נשאל האם ההחלטות שמתקבלות בקבינט הן ענייניות וענה: "הדיון בתקופה הזו מורכב ובהחלט אפשר לשים לב לנגיעות הפוליטית במהלך הדיון. אנחנו מביאים את ההמלצות המקצועיות ונלחמים עליהם כדי שמה שיתקבל בסוף יהיה מקצועי".

"אני באופן אישי עדיין לא שבע רצון. אנחנו צריכים לצאת להתחסן. הקורונה עוד כאן וצריך להדגיש זאת ולהשמר מסיכונים והיא תלווה אותנו עוד תקופה", מוסיף אש.

לדבריו "אנחנו רואים עליה בתחלואה אצל ילדים מחכים שהסתיים המחקר של ילדים בגילאי 12/16 ואז נוכל לדעת מה לגבם לגבי החיסונים. היעד גבוה, בין 80% וצריך להבין שזה היעד אני שמח על המגזר החרדי שמתחסנים ושאפו למנהיגים של המגזר החרדי".

עוד אמר פרופ' אש בראיון: "אנחנו מאפשרים עם התו הירוק לפתיחת בתי כנסיות כמובן עם מסכות וריחוק ונוכל לחזור לחיים נורמלים. בפורים לא עשינו סגר ומאפשרים תפילות והכל בהתאם להנחיות עם משפחה הגרעינית. אנו מקווה מאד שתהיה הקפדה כדי למנוע מה שהיה בשנה שעברה".



0 תגובות